#zarukakvality

Záruka kvality služeb
společnosti Luxury service

V Luxury service s. r. o. si velmi zakládáme na kvalitě poskytovaných služeb našim klientům. Máme etický kodex, který je povinen dodržovat každý člověk v naší společnosti. Jeho nedodržování náš generální ředitel Antonín Fidler řeší rázně a okamžitě. Dozor nad kvalitou poskytovaných služeb probíhá v několika rovinách:

1) Realitní makléř
2) Management společnosti ( vedoucí týmů, vedoucí poboček, oblastní manažeři )
3) Generální ředitelství společnosti

Luxury service, jak již napovídá název v překladu Luxusní servis, náš generální ředitel Antonín Fidler založil za účelem poskytování luxusního, prvotřídního a pro klientského servisu všem našim klientům. Chceme vám poskytovat ty nejlepší služby v prvotřídní kvalitě, proto nás zajímá váš názor ať je pozitivní nebo negativní. Všechny vaše názory nás posouvají kupředu a pomáhají zlepšovat kvalitu služeb. Chceme, abyste věděli, na co máte jako klienti právo. Proto si níže můžete prohlédnout, co od nás můžete vyžadovat. Setkáte-li se při jednání se zástupci naší společnosti s něčím, co bude dle Vašeho uvážení v rozporu s popsanými postupy či etickým kodexem, napište nám prosím tuto informaci, abychom mohli případně zajistit nápravu k Vaší spokojenosti.
Antonín Fidler
ředitel společnosti

Etický kodex upravuje obecná i konkrétní pravidla práce ve společnosti Luxury service

Díky rapidnímu nárůstu naší klientely, bylo potřeba zřídit procesy pro udržení kvality námi poskytovaných služeb.

Na náběr nemovitosti do prodejního portfolia naší společnosti se dostaví proškolený realitní makléř.

Prohlídka nemovitosti slouží k seznámení zájemce o koupi či pronájem s danou nemovitostí.

Projevíte-li zájem koupit si nebo pronajmout si nemovitost přes společnost Luxury service s. r. o.

Přesný popis postupu prodeje nemovitosti naší společností klientům sepsán krok po kroku.

Realitní kancelář Luxury service s. r. o, síť vlastních poboček (dále jen společnost) …